Social Media Awards Turkey 2021 Ödülleri'nin Kazananları Belli Oldu.

Social Media Awards Turkey 2021, bu yıl da sosyal medyayı en iyi şekilde kullanan markaları ve sanatçıları ödüllendirdi.Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğinde gerçekleştirilen Social Media Awards Turkey 2021, markaların sosyal medyada göstermiş oldukları performansları kağıt üstündeki verilere göre, gerçekleştirilen projelerin başarılarını ise jüri değerlendirmelerine göre ele alarak beşinci kez sosyal medyanın en iyilerini ödüllendirdi.


İşte The ONE Awards 2022

Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen ve zamanla pazarlama sektörünün en önemli standartlarından biri haline gelen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde ilk üçe kalan markalar belli oldu. 20 Ocak 2022’de Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleşecek ödül töreninde ise birinci olarak “Yılın İtibarlısı” olmaya hak kazanan markalar açıklanacak.


‘Türkiye dijital alanda güçlü’

ADW İstanbul Reklam Atölyesi Ajans Başkanı Mustafa Hurşutağaoğlu, uluslararası reklam sektörünün dünyaca ünlü birçok markanın katıldığı online toplantısına Türkiye temsilcisi olarak katıldı.ADW İstanbul Reklam Atölyesi Ajans Başkanı Mustafa Hurşutağaoğlu, uluslararası reklam sektörünün dünyaca ünlü birçok markanın katıldığı online toplantısına Türkiye temsilcisi olarak katıldı. Hurşutağaoğlu, koronavirüs salgınının reklam sektörüne etkilerini anlattı. İş insanı, her dönem etkili ve yaratıcı çözümler üreten ajansların kazandığını belirterek, reklamverenlerin dijitaldeki harcamalarını artırdığını söyledi. 2020’nin reklam dünyası için tam bir dijital dönüşüm yılı olduğunu ifade eden Hurşutağaoğlu, “Reklamverenlerin yüzde 45’i YouTube, yaklaşık yüzde 76’sı Instagram, yüzde 58’i ise Google Ads harcamalarını artırırken geleneksel mecralara yönelik eğilim görece olarak azaldı. Ülkemiz dijital sektörde güçlü” dedi.


Fark yaratma zamanı! Ariş Pırlanta'nın yeni reklam kampanyası yayında.

Mücevher alanında faaliyet gösteren markalardan Ariş Pırlanta, 2020 dönemi için hazırladığı reklam kampanyasını yayınladı. Küçük mutlulukların önemine ve büyük tasarımların ihtişamına vurgu yapan reklam filmleri ADW İstanbul Reklam Atölyesi imzası taşıyor. Yapım sürecini ADW Yapım’ın üstlendiği filmlerin yönetmen koltuğunda oturan isim ise Yağız Yavru.


Türkiye’yi Mustafa Hurşutağaoğlu temsil etti

İş insanı, ADW İstanbul Reklam Atölyesi Ajans Başkanı Mustafa Hurşutağaoğlu, Ortadoğu dijital yaşam, uluslararası reklam dijitalleşme sempozyumunda ülkemizi temsil etti.ADW İstanbul Reklam Atölyesi Ajans Başkanı Mustafa Hurşutağaoğlu, uluslararası sempozyumda reklam sektöründe dünyada popüler olmaya başlayan metaverse rüzgarını ve diğer değerlerin neden bu kadar önemli olduğunu açıkladı.Mustafa Hurşutağaoğlu, sempozyumda şöyle konuştu: "Metaverse sanal dünya "Nft blockchain" yenidünyanın yeni terimleri olarak karşımıza çıkıyor. Günümüzde karışık olduğunu düşündüğümüz bu terimler aslında geçtiğimiz son on yıl içerisinde farklı şekillerde hayatımızın içerisinde yer aldı. Bugün ise ihtiyaçlara yönelik yeni isimlerle daha verimli bir şekilde tekrar karşımızda. Senelerdir oyun dünyasında kullandığımız değerler alımlar satımlar bugün sanal bir evren oluşturularak bize zimmetli bir şekilde hayatımızda kalıcı olarak yer ediniyor. Bir hayal olan bu değerler en popüler konu başlıklarımız haline geldi. Bu alana para yatırımı yapılmaya başlandı. 10 sene içerisinde yavaş yavaş hayatımıza girecek olan bu yeni değerler 2030 yılı itibari ile bize yepyeni kapılar açacak. Teknolojik devrimler gerçekleştikten sonra bugün kullandığımız internet dünyası daha güvenilir ve daha kalıcı hale gelecek. İlk olarak 2008 yılında hayatımıza giren blockchain sistemi bize tüm bu devrimlerin ilk işaretini vermişti. Şimdi ise hem ekonomik olarak hem alınıp satılabilir yeni değerler olarak hayatımıza giriyor."


ADW İstanbul, Art Director / İçerik Yazarı ve Sosyal Medya Yöneticisi Arıyor!

Art Director • En az 5 yıl ve üzeri kreatif ajans deneyimine sahip • İleri seviyede Adobe programlarını kullanabilen • Kampanya üretim ve uygulama süreçlerine hakim • ATL ve BTL çalışabilecek • Dijital Banner ve sosyal medya reklam tasarımları, katalog, broşür ve dijital medya tasarımları için online portfolyo sunabilen, • Grafik ve görsel tasarım bilgilerine hakim, (tipografi, renk teorileri, layout tasarımları vs.) • Baskı süreçlerine hakim • Kreatif bakış açısına sahip • Çözüm odaklı, multidisipliner ve etkili zaman yönetimi uygulayabilen ekip arkadaşları arıyoruz.


Mustafa Hurşutağaoğlu, "Sosyal medya, bugün artık hiç olmadığı kadar önemli ve her gün önemi artmaya devam ediyor.

Mustafa Hurşutağaoğlu, "Sosyal medya, bugün artık hiç olmadığı kadar önemli ve her gün önemi artmaya devam ediyor. Çünkü sosyal medya, siyasi hareketlere ilham verdi, eski okul arkadaşlarını bir araya getirdi ve dünyanın birbiri hakkında konuşabileceği bir platform olarak konumunu pekiştirdi” dedi. Dünyaca ünlü birçok firmaya hizmet veren, Türkiye'nin önemli kreatif reklam ajanslarının arasında yer alan ADW İstanbul Reklam Atölyesi'nin kurucusu Mustafa Hurşutağaoğlu, hayatın vazgeçilmez bir parçası olan sosyal medyanın ekonomiyi, iş ve özel hayatı nasıl etkilediğini değerlendirdi. Hurşutağaoğlu, 1990'lı yıllarda ‘Yeni Medya' yapıları olarak hayatımıza giren sosyal medyanın bugün ki verilerine bakıldığında küreselleşme olgusunun ana itici gücü haline geldiğini görüyoruz. Sosyal medya hayatımızda olmasaydı ne olurdu? sorusunun cevabını bilmeliyiz” dedi. Hurşutağaoğlu, haber siteleri, bloglar, sosyal paylaşım ağları gibi birçok yeni iletişim ortamı ‘Yeni Medya' olarak adlandırılıyor. Sosyal paylaşım ağları bireylerarası, kültürlerarası ve toplumlararası iletişimi olumlu ve olumsuz etkiliyor” dedi.


‘Selin Beauty reklamveren olarak ilk filmini yayınladı. Sosyal medya fenomenliğinin ardından kendi ismiyle kurduğu kozmetik markasıyla Selin Ciğerci, Selin Beauty Center’lar ile de yurtiçi ve yurt dışında kadın girişimcileri desteklemeyi planlıyor.

Selin Beauty markası altında, kurulduğu ilk günden bugüne ürün yelpazesine katılan ürünlerin gösterildiği filmde, yeni üretilen rimellerin lansmanı yapılıyor. Film aynı zamanda Türkiye’nin ilk animasyon kozmetik filmi olarak dikkatleri üzerine çekmiş başarmış bulunuyor.


W-Lab, Madeleb’i Selin Ciğerci ile tanıttı

Madeleb’in ilk reklam filmi ile yayına girdi! Dermokozmetik alanında pek çok firmanın atağa geçtiği bu günlerde güvenilir ürünler ortaya çıkarmak ve eczane güvencesiyle satışa sunabilmek oldukça önemli. W-Lab ise özellikle Madeleb isimli hücre yenileyici kremi ile piyasaya hızlı bir giriş yapmış ve güçlü bir yer edinmişti. Bunu iletişim çalışmalarıyla da pekiştirmek isteyen Madeleb’in marka yüzü ünlü fenomen Selin Ciğerci oldu.